maandag 3 augustus 2015

Mac shoplog





Vorig week was dan eindelijk the matte lipstick collection van mac
op hun online site beschikbaar en natuurlijk heb ik meteen een bestelling geplaatst.
De kleur dat zeker op mijn verlanglijstje stond was de kleur 'Whirl' ik heb er 
ook het lipliner potlood van en vind deze kleur echt zo mooi ook heb ik de kleur 'Tropic tonic'
besteld en de Prep + prime spray met de geur coconut, (deze ruikt zo lekker !) en is al uitverkocht helaas..


Mac Prep + prime coconut €16,50


Mac Tropic tonic €19,50
De kleur kreeg ik wel niet zo goed op foto maar is echt heel mooi is niet zo rood als het op deze foto toont.


Mac whirl €19,50
De kleur is echt bijna exact hetzelfde als de lipliner de lipstick brengt ook gemakkelijk aan vind ik ook al is hij matte.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten