vrijdag 6 juni 2014

May favorites 2014


We zijn al voorbij de helft van het jaar, deze maand ging echt te snel voorbij 
ik heb weer wat leuke beauty en non beauty favorieten in de maand Mei ontdekt en 
deze ga ik jullie nu voorstellen.

Make up


Maybelline Baby skin instant pore eraser
Voor mij werkt deze primer echt perfect mijn poriën vallen minder op en het blijft ook goed
onder mijn foundation zitten, zeker een aanrader als je niet te veel geld er aan wilt geven.
Feelunique.com €10,39



Elf Under eye concealer & highlighter 
Ik ben hier echt heel blij mee ik doe de highlighter onder mijn wenkbrauwen en soms ook
er boven en dit geeft echt een mooi effect, de concealer gebruik ik ook als primer voor mijn
oogschaduw.
eyeslipsface.be €4,00



Lush eyeshadow color: wijs
Ik had nog nooit eerder de make up van Lush geprobeerd, deze oogschaduw heb ik gekregen
door een selfie in de winkel te nemen. Ik vind de kwaliteit echt heel goed en het blijf heel de 
dag mooi zitten de kleur is ook heel mooi en past heel goed bij mijn donkerbruine ogen. Ik heb 
ook een uitleg in de winkel gekregen hoe ik de oogschaduw best kan combineren dus ga er zeker is
langs en ze leggen je het met plezier uit.
Lush €17,95

Gezichtsverzorging


Lush tea tree water
Ik gebruik dit elke avond na ik mijn gezicht helemaal schoon heb gemaakt en breng dit met 
een watje aan, ik zie een duidelijk verschil heb geen puistjes meer en mijn huid voelt fris aan.
Lush €5,55


Haarverzorging




Andrélon intensieve anti-klit spray
Ik heb altijd veel last van knopen na dat ik mijn haar gewassen heb zelf conditioner helpt
niet maar als ik deze spray op handdoek droog haar spray gaat het echt veel beter 
en de geur is ook echt heerlijk soms spray ik het ook gewoon op mijn haar zodat het minder pluist.
Bol.com €3,35

Food 


Cocktail candy Daiquiri 0% alcohol 
Deze snoepjes zijn zo lekker ik kan er maar niet vanaf blijven je hebt ze nog in andere
smaken ook die wil ik zeker ook een keer proberen.
Okay

Music

https://www.youtube.com/watch?v=SoJ8s90NLc4
Ariana Grand - Problem

https://www.youtube.com/watch?v=X2BYmmTI04I
5 seconds of summer - she looks so perfect

Iphone App



Depop is een hele leuke app om kleding, juwelen, make up te verkopen en 
kopen. 
Movie

The other woman
That awkward moment

Tv shows

Ex on the beach
Awkward

Geen opmerkingen:

Een reactie posten