zondag 13 april 2014

I want list April

Ik ga jullie laten zien welke producten op mijn lijstje staan
die ik absoluut nog wil kopen, het zijn beauty en non beauty 
producten. Ik hoop dat ik binnenkort enkele items kan afstrepen
van mijn i want list.

Mijn nr. 1 op mijn lijst is de iphone 5s gold, ik wil deze al zolang kopen 
maar vond hem altijd wat prijzig nu is de prijs ondertussen gezakt en denk
dus dat ik hem een van de maanden toch ga kopen.


















Ik ben pas begonnen met te sporten fitness, joggen maar met mijn gewone oortjes is 
dit niet zo gemakkelijk ze vallen altijd uit daarom zou ik mezelf deze wil aanschaffen.




















Wat ik ook al een tijdje heel graag zou hebben is een bikini van Victoria Secret 
ik vind ze allemaal zo leuk en kleurrijk. De verzendingskosten van de online site
vind ik iets te duur daarom heb ik er nog geen gekocht. 


Ook heb ik een paar parfums op mijn lijstje staan allemaal zomerse frisse geurtjes.


Van make up zou ik heel graag het Naked 3 palette kopen ik persoonlijk
vind dit het mooiste palette van de 3 heel mooie tinten. Waar ik ook al heel
veel goeds over gehoord heb en prachtige make up looks mee heb gezien
is de bronzer/blush Hoola van Benefit deze wil ik dus zeker ook kopen.

Als laatste op mijn lijstje staat een haarproduct Moroccanoil treatment


Zo dit was mijn i want lijstje van April, wat zijn jullie producten die je absoluut wilt hebben
of als je een beter alternatief weet voor een van deze producten let me know.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten