vrijdag 11 april 2014

Favorieten Maart

Het is al een tijdje geleden dat ik nog geschreven heb (examens)
maar hier ben ik weer vandaag laat ik jullie mijn beauty en non beauty
producten van Maart zien, ja ik weet het wel wat laat maar beter laat dan nooit ;-).

Make up: 



Maybelline Fit me! anti-shine stick 220 Natural Beige
Ik gebruik dit product de laatste tijd dagelijks soms als extra bij mijn foundation, maar meestal
alleen dit. Het geeft een lichte dekking dus perfect voor mensen die niet te veel make up willen dragen.
Het geeft ook een hele mooie matte finish dus is zeker een aanrader !
€14,95 verkrijgbaar bij bol.com
Maybelline the Rocket volum' express
Ik had al zo veel goeds over deze mascara gehoord dat ik besloten had hem eindelijk is aan te schaffen, en ja ik vind hem echt geweldig! Hij geeft mijn wimpers veel volume en klontert niet ik zou hem zeker opnieuw kopen. De verpakking vind ik ook altijd heel leuk bij maybelline mascara's.
€14,99 verkrijgbaar bij bol.com

Gezichtsverzorging:



Philosophy Purity 
Hier had ik ook al veel goede commentaar over gehoord, dus ben ik langs de ici paris gegaan en daar hebben ze me laten zien hoe ik het moet gebruiken. De geur is niet zo lekker maar het product zelf doet echt zijn werk en is zeker zijn geld waard, je moet maar een heel klein beetje gebruiken dus je komt echt lang toe met een flesje. Het verwijderd zelf waterproof mascara heel goed en na dat ik mijn gezicht er mee gewassen heb voelt het heel zacht aan.
€19,25 verkrijgbaar bij ici paris
Celestial moisturiser
Ik had de laatste tijd heel veel last van uitslag en mijn gezicht was heel droog toen ik in de lush kwam werd dit product mij aangeraden. Ik ben er heel blij mee al na de 1ste dag was mijn gezicht veel zachter en de uitslag was minder. De geur is ook heel lekker. Nu is mijn uitslag weg en mijn gezicht is veel zachter. Je kan het ook als nachtcréme gebruiken.
€18,25 verkrijgbaar bij lush

Haarproduct: 



Roots
Ik gebruik dit haarmasker 1 keer in de week en het werkt voor mij heel goed mijn haar heeft duidelijk meer volume, het is ook heel verfrissend als je het aanbrengt het tintelt een beetje. De geur vind ik niet fantastisch maar het valt nog mee. Je masseert het in alleen bij je wortels er staat dat je het 20 min moet laten intrekken maar ik laat het er langer in dan heeft het volgens mij meer effect.
€19,95 verkrijgbaar bij lush.

Parfum:


Daisy Marc Jacobs
Dit is echt mijn meest favoriete geur ooit, ik gebruik hem elke dag. Ik vind de geur zo lekker heel fris ik draag deze geur wel vooral in de lente/zomer. Het is spijtig limited edition dus zal hem niet meer opnieuw kunnen kopen maar ik hou wel van alle geuren van marc jacobs.

Muziek

Katy Perry - Dark horse
Jason Derulo - Trumpets
Beyoncé - XO

Tv Shows

Pretty little liars
Once upon a time

Film

Gravity


Zo dit waren mijn favorieten van de maand maart, laat me weten wat jullie er van vinden en dan schrijf ik dit misschien elke maand :-)














Geen opmerkingen:

Een reactie posten